חדש / אתאיזם, ב PT? מתחיל כאן .

ארכיון אתאיזם-PT (את הבלוג) "

הספקן בחדר (מוסיקה)

יום רביעי, 30 מרס, 2011

זה יפה. :) השיר הגדול, דוגמאות גדול.

תצוגה מקדימה של YouTube

אני אוהב את האופטימיות של המסקנה, יותר מדי. כבר כמה אנשים שאלו אותי, כי אני כותב על הנושאים האלה (למרות שעשיתי פחות בתקופה האחרונה, בין היתר הליכה עסוק יותר עם ​​נושא הבלוג החדש שלי "חנונית", Winterdrake ), אם אני חושב (לפעמים עם יחס של נקודה, "אתה תהיה כל כך תמים?"), כי אני כותב את הבלוג הזה, ואת מה שאחרים כתבו כבר בעבר, פעם הולך לעשות למישהו לשנות את דעתם, כי 1) אנשים בכלל לא, 2) קשה במיוחד דתי דוגמטי, לעתים קרובות לטיפול האמונות שלהם כמו "טאבו", ו - 3) אם הם עצמם מודים כי השימוש הסיבה שיש להם את אמונתם, טיעונים רציונליים לא פעם הולך להשפיע על .

כל זה נכון במידה רבה. אבל כן, אם אכן אתה לא יכול להשיג את פנאטים פונדמנטליסטים, ויש גם המאמינים "על הגדר", שהחל לפקפק באמונות גדלו מתינוקות, אבל עדיין אין לי מושג להיפטר לחלוטין אותם היא אופציה, אפשר להיות אתאיסט (או כל צורה של "שאינו מאמין") בלי זה להפוך אותנו) מפלצות מוסרי, ו ב) אנשים מדוכאים עם חייהם קר, אפור וללא תכלית. לפעמים, דוגמה פשוטה יכולה לעשות את ההבדל. פעמים אחרות, זה יכול להיות ויכוח.

כמו כן, ניתן לעבור כאן שחושבים המאמינים לבוא האמונה באופן רציונלי, כיבוד חשיבה והיגיון 1 . למרבה הצער, יותר משנה אחת של קיום הבלוג הזה, אני עדיין מחכה.) ואולי לשקול מחדש את האמונות שלהם נוכח העובדה כי חשיבה והגיון אינם עולים בקנה אחד עם אמונות כאלה. כן, אין ספק כי רבים יבחרו לדחות את החשיבה וההיגיון, דוחה את המוח ... אבל זה אפשרי, כי לא כל לעשות. וגם אדם להשתחרר אמונותיו (אשר אמר לי זה קרה פעם בבלוג אחר, לפני שנים) הוא כבר טוב , עשה את כל זה כדאי.

  1. אכן, אהב יום אחד יש לי כמה הערות פה המאמין יכול להתווכח עם עובדות והגיון, ולא רק "להטיף" לצטט את התנ"ך CAPS (אשר ללא ספק הוא יותר משכנע), מאיים עלי עם הימור פסקאל, או לנסות פסיכולוגית לי לדבר על הנושאים הללו ("ברור, אתה צריך להרגיש מעולה ... אה, ואתה אתאיסט בגלל שאתה שונא את אלוהים בגלל ניסיון רע בילדות!") [ ]

בבית המטורף 189.69.21.176 ...

יום חמישי, 9 דצמבר, 2010

... נא להפסיק לעשות הערות שפוי לחלוטין "מטפס", מלא פסקאות ארוכות באותיות גדולות, נטול תוכן, מבלי להיות קשור לנושא של ההודעות. 8 וב פחות מיממה.

ברור כי תגובות כאלה יימחקו, שכן 1) להפר את הכללים הערות , ו 2) לא אומר שום דבר (ושים לב אני לא אומר "אין עניין" או "לא נכון" שום דבר בכלל). אבל הן מטרידות.

אני כל הזמן מחכה בבלוג הזה, תגובה החלק הראשון קוהרנטית מינימלית של המאמין כלשהו. "עקביות" כאן פירושו להציג עמדתם ולהצדיק אותו. האם זה כל כך קשה? אמירת "אתה טועה כי על X Y" או אפילו "מאמין X בגלל Y"? כדורים בבלוג באנגלית הופיעו מעת לעת גם כן. מה קורה למאמינים ופורטוגזית ברזילאית? הם כל כך אובססיבי עם העתק והדבק של שלשול מילולי מוזר? : (

תגובת שני קריטי

יום שלישי, 11 מאי, 2010

קיבלתי אתמול והיום, שתי ביקורות של בלוג זה באמצעות טוויטר, אשר עניתי, הזקוקים 7 טוויטים. אבל אני רוצה לענות עליהן גם כאן, עם רווח קטן יותר בהשוואה ל-Twitter, ועל כך שהתשובות זמינים בבלוג, שכן ייתכן כי הביקורת הנדון הגיוני עבור מבקרים אחרים בעתיד.

הראשונה היא זו: כי שם האתר לא נכון, כי האתיאיזם אינו אלא העדר אמונה באל או אלים, מה שאני עושה כאן הוא "אנטי דתיים אקטיביזם".

לשם כך, כן, זה נכון כי ההגדרה קפדנית של האתאיזם הוא, אך הוא גם תקף לראות משהו לקטט יותר. עבורי ועבור רבים , האתאיזם קשורה ההומניזם ספקנות, ורציונליות, האתר מוקדש (בין השאר) על מנת לקדם את המושגים האלה. "Www.ateismo, הומניזם, ספקנות-and-רציונלי-pt.com" יהיה ארוך מדי :) , וגם את הרעיון של השם של האתר הוא לא להיות תיאורי, זה רק כותרת, "המותג", כינוי.

הביקורת השנייה היא "משהו הוא למתוח ביקורת על מעשים שנעשו בשם הדת, או באמצעותו, אלא לשים את הכל לתוך שקית אותו לא נכון."

אני חושב כאן מחבר הסקירה היא לבלבל א) הביקורת שלי על מעשים ומוסדות, שם רק את המחברים קריטי בבירור של מעשים ו / או חברי מוסדות הנדון, 2) טיעון לוגי נגד אמונה דתית בעצמם, רציונליות, " משאלת לב ". וכו ', כן, אני ביקורת על אמונות של אנשים רבים, שמעולם לא פגע באיש עליהם, אבל למתוח ביקורת על האמונות - מאוד" אינטימי ", כפי שהם - לא התקפה! זה אפילו לא הרשעה. זהו פשוט "אתה טועה, כי ...", כמו בכל נושא אחר יתקבלו (על ידי הסכמה או אי הסכמה) ללא בעיות.

כשאני לטעון כנגד "ההיגיון" של אמונות מסוימות או בנימוקים דתיים (למשל, "אלוהים חייב להיות קיים, אחרת איך היקום קיים", או הימור פסקאל, או להזכיר את העובדה כי האמונה של 99% המאמינים להיות רק תוצר של תאונה של גיאוגרפיה, או למתוח ביקורת על העדר ספקנות ורציונליות של מישהו), אני לא "לתקוף" או לגנות מישהו, אני רק ביקורת על הרעיונות אני רואה נכון, המצדיק ביקורת שלי עם עובדות והגיון (אשר יכול בהחלט להיות לא בסדר, הוא ציין). כשם אני שמח לספר לי שאני טועה בכל דבר.

מה שלא מקובל הוא כי אמונות דתיות לעצמם לדרוש מעמד מיוחד, בלתי פגיע, דופי, או אמונות אלה הפכו חלק בלתי נפרד מן המאמינים עצמם, כך שכל ביקורת על אמונה או רעיון נתפסת התקפה אישית על כל המאמינים. זה לא רק לא הגיוני, שכן הוא פחדן - הוא איכשהו הודאה כי אמונות דתיות ורעיונות אינם יכולים "לצאת להילחם," להפגין בצורה הגיונית ועקבית, להתחרות בשוק של רעיונות, אשר על כן זקוקים להגנה מיוחדת, כמעט criminalizing (ב תיאוקרטיות המוסלמי לקחת את "כמעט"), עצם הפעולה של השאלה או לבקר.

ובשביל המאמינים להיות מוכן נעלב באופן אישי על ידי ביקורת פשוטה של אמונות ורעיונות שלהם: הם בטוחים באמת לגבי אותם, לא יגיב היטב. במקום זאת, הם היו מוכנים "ללכת זה" רעיונות, בטוח שיש את העובדות ואת ההיגיון בצד שלך, אין צורך לדרוש הגנה או "כבוד" מיוחדת האמונות שלכם פשוט כי הם אמונות דתיות. וזה צריך לגרום לך לחשוב קצת ...

שובו של נקמה של שאלות ותשובות

יום שלישי, 2 מרס, 2010

כן, כמו שחשבתי אתאיזם FAQ אינו "סתם". זה היה צפוי כי בסופו של דבר אני זוכר (או להתעמת עם) יותר שאלות / הצהרות תכופות, ולאחרונה נתקלתי בשני יותר. ההערה מטופש מאוד מאמין ב הקתוליות Portal (שלאחר חודש כבר), הוסיף עוד בבלוג ב אתאיזם Planet , ואחד פשוט נזכרתי, אבל ראיתי הרבה בעבר.

היום אני קצת עסוק, אבל אני מקווה לכתובת זו בימים הקרובים. אבל אני חייב להזכיר את הסוגיות, על:

1 - "אתיאיזם / המטריאליזם אינו מסביר את האהבה / חברות / טוב ורע / שירה / יופי / מספרים רציונליים במתמטיקה / <another למשל abstracto> של מושג האדם, אז הם טועים / אלוהים קיים!"

2 - "זה האתאיזם שלך הוא רק שלב של מרד, כי עמוק בפנים, כולם יודעים שאלוהים קיים." (בדומה לפוסט הזה , אבל לא בדיוק את אותו הדבר, המוקד כאן הוא " כל אחד יודע עמוק בפנים ").

3 - "אתאיסט"? אתה לא מתכוון אגנוסטי? אתאיזם אינה מעידה ודאות דוגמטי על משהו שאנחנו לא יכולים לדעת? ולא רק עדיף להיות אגנוסטי, "רק במקרה"? "


שוב, אם 1) כמאמינים, יש לך שאלות כי אני לא התייחס שאלות ותשובות , או 2) בתור אתאיסטים, לזכור לשאלות המאמינים בשיחות איתך, רק להגיב כאן.

עריכה: עוד אחד:

4 - "היום הם אתאיסטים מיליטנטיים כל כך קנאי כמו המאמינים!"

אתאיזם שו"ת: The End (לעת עתה)

יום שלישי, פבואר 23, 2010

וכך מסיים את אתאיזם שאלות ותשובות ... לעת עתה. יתכן כי בעתיד עוד שאלות תן לי אלה בזיכרון, או בהערה מספר סביר של חזרות של אותה שאלה / הצהרה הערות שנכתבו כדי להצדיק את ההוצאות הנוכחי 24 ערכים.

עבור מי כבר מופתע במהירות כי שאלות נפוצות נכתב, אני חייב להודות משהו: כמעט חצי ממנו היה כתוב באנגלית, בשבילי, כאן: שאלות נפוצות אתאיזם . תרגום הוא מהיר יותר מאשר "ליצור" ... ואני כותב מהר יחסית, וללכת עם זמן פנוי בעבודה. למרות זאת, להרחיב או לשפר רבות של ערכים, שכן רובם נכתבו בשנת 2007, אדם מתפתח באופן טבעי לאורך זמן. בסופו של דבר, יותר ממחצית השאלות הנפוצות נכתב עכשיו, השאר תורגם (עם שיפורים, הבהרות וכו '.) הערכים המקוריים.

אולי יום אחד לי סבלנות לתרגם את הערכים החדשים לאנגלית, וכך ניתן להוסיף עוד שאלות. :)

לפיכך, ממוצע הודעות ליום צפויה ירידה של היום (יכול לנשום לרווחה). במיוחד כי הייתי מאוד ממוקד רק על הבלוג הזה, על חשבון אחרים (יש פרויקטים שאני רוצה להעלות, כגון הזכות של בלוג התפתחות אישית). אבל, כמובן, ימשיך כאן יש לי חדשות - הן פטפוטים שלי, חדשות הערות הקשורות לנושא זה.

אם, כפי המאמינים, יש לי שאלה שלא נענתה ב FAQ (וזה לא עלבון או ילד "הפה"), או לחילופין, כמו אתאיסטים, לזכור שאלה או הצהרה תכופים מצד המאמינים אשר תשובה בדיחה, אל תהסס להגיב.

עד הבא: אתאיזם שאלות נפוצות

יום שני, פבואר 15, 2010

היום, ובמשך הימים הקרובים, יהיה מוכן שאלות נפוצות על האתאיזם כאן: בעצם, רשימה של שאלות (לעתים קרובות נעשה על ידי המאמינים, לעיתים קרובות בצורה של התנגדויות), ואת התשובות שלהם. כל זוג השאלה / התשובה יהיה פוסט, אשר בדרך כלל מופיעים בבלוג, אבל יש גם דף "מדד" מהם (עם קישורים, כמובן), מתוך סרגל הצד של הבלוג.

הרעיון הוא כאשר, לפרסם בכל עניין בנושא, כל המאמין, תוך התעלמות בהודעה עצמה, הערות אלה, לדעתך, הם ייחודיים מאוד ומסוגל לעשות כל אתאיסט ללא מענה, כגון "למה אתה שונא את אלוהים?" או "כמו אתה יכול להיות אתאיסט, אם אתה לא יכול להוכיח שאלוהים אינו קיים ", או, מקורי soooo," אם אני לא מאמין שאני טועה ושום דבר לא קורה, אבל אתה טועה אם יש לך נצח של סבל, ולכן יותר שווה להאמין, "אני יכול פשוט להגיב עם קישור בתגובה לשאלה, לחסוך זמן ומאמץ.

באופן אידיאלי, בודקים פוטנציאל יהיה לקרוא את השאלות הנפוצות לפני להעיר, אז לא לחזור על מה הקולגות שלו 20 אמר את הרעיון האחרון ... מאוד נאיבי מצידי, אני יודע, אחרי כל זה הוא האינטרנט. : P

"אם אתה לא מאמין, למה אכפת לך כל כך הרבה על הנושא?"

יום חמישי, פבואר 11, 2010

או ליתר דיוק:

"אם אתה לא מאמין באלוהים, אז למה לכתוב על זה? למה לכתוב כל כך הרבה, לבלות כל כך הרבה מאמץ הלטינית עם משהו שאתה לא מאמין לי? אני לא מאמין בסנטה קלאוס, אבל לא ליצור בלוג כדי לספר - של מאות בדרכים שונות - כי סנטה קלאוס לא קיים ... "

אחרי שאמרתי זאת, הביקורת נראה הגיוני, נכון? :)

ההשוואה שאני יכול לעשות בתגובה, הוא בערות, או ליתר דיוק, את המאבק נגדה. אתה (כן, יש לך) אתה לא, אני חושב, באמת מוטרד בנושא בערות בארץ / בעולם (אם כי, בניגוד לדת, כנראה לא מהסס לומר כי צמצום זה רעיון טוב). לא ישפיעו עליך ישירות. אתם לא יודעים קרוא וכתוב אנשים סביבך קרוב לוודאי גם לא, ואם יש לך ילדים כמובן רוצה שהם לומדים לקרוא, אבל זה לא נושא רלוונטי. יש בקיצור, הדאגה שלך. זה לא משהו שאתה בכלל חושב, אלא אם כן אתה קורא או שומע חדשות הרכבת בנושא.

עם זאת, למרות חוסר העניין שלך זה ישיר, אני בטוח שאתה לא לאתגר את הלגיטימיות של קיומו של ארגון - או אפילו אדם אחד - המוקדש למלחמה בערות.

אם תפגשו אדם מעורב בקמפיין למאבק הבערות, לא תקבל לצחוק בפניה, ואמר לו "יש לך חשש כי טיפשי! אתה כבר יודע איך לקרוא, מה אכפת לך בנושא זה? אם אתה עצמך אינם יודעים קרוא וכתוב, וגם בערות היא שאתה יכול לעצבן או אפילו טיפול? "

הגורם האנאלפביתיות במאבק לא יכול להיות שלך (וגם לא צריך להיות בשום אופן), אבל לא למתוח ביקורת על אחרים, אני בטוח. זה בהחלט לא הולך לכתוב בלוג או ליצור אתר או ארגון להילחם בערות ... כמעט בוודאות לא הולך לקרוא או להשתתף באחד אתר הללו ... אך לא תוכל לבקר את הלגיטימיות של אתר כזה או ארגון קיים בגלל לא? אם במקרה אתה אחד לעצור האתר של אלה, אני בטוח שאתה לא יעזבו יש להעיר כי המחבר הוא משוגע / קנאי כי, אחרי הכל, כבר יודעים לקרוא - מה אכפת לך שאחרים לא יודעים?

וחוץ מזה, אתה לא (אלא אם כן אתה, מצטער לומר, אידיוט) אומר, כי יש הרבה בעיות גדולות בעולם בערות הוא לא אדם לגיטימית לטפל בבעיה הזו ולנסות לעשות משהו כדי לפתור אותה. הטיפוסי "לילדים מעט רעב עד מוות, ואתה אכפת לך את זה?!?" האם משהו יהיר עד כדי גיחוך. האם זה אתה, ולא אני, ולא אף אחד יש את הסמכות המוסרית לומר לאדם אחר: ". זה כאן הבעיה הגדולה ביותר בעולם, כך שזה טיפשי / מוסרי / מה להדאיג את עצמך עם כל האחרים, בעוד שהוא קיים"

עכשיו, אני חושב - זה עוד מלחמה, אני יכול להיות צודק או טועה, אבל כך או אחרת זה תלוי בעובדות המציאות - כי הדת היא בעיה הרבה יותר גדול בעולם מאשר בערות. אני לא אגיד כאן הסיבות שלי לחשוב על זה (רק לקרוא הודעות אחרות), אבל השאלה היא כי אני חושב. לכן אכפת לי את הבעיה רוצה לעשות משהו.

זה לא מגדיר אותי. זה לא "גורם חיי" (אחרי הכל, לבלוגים יש לפחות מאז 2004, וזה נוצר רק ב 2010), הוא לא הדבר החשוב ביותר בו. יש לי אינטרסים, חששות "גורם", כי הם החשובים לי מזה. אבל אל תגיד לי שזה לא לגיטימי לייבא לי עם בעיה זו, וכי בעשותו כן גורם לי "קנאי", "משוגע מי מבלה את ימיו לספר לעולם כי אינו מאמין באני הפסחא", או כמו.

Bem-vindos/as על אתאיזם-EN

יום חמישי, פבואר 11, 2010

כמה מידע:

  • כל ההודעות לפני זה נכתבו על ידי אלי (Dehumanizer), על פני מספר שנים, בבלוג האישי שלי, צדפות ישלטו על כל העולם! . הגרסאות המקוריות עדיין שם, עם הערות שלהם, אשר לא להעתיק כאן כי המחברים לא במפורש של כפילות דומה של תגובות שלהם בבלוג השני.
  • בסופו של דבר הערות באופן אוטומטי להיות סגור למשך ההודעות מבוגר X ימים (אני חושב 60), שכן אלה הם כמעט תמיד ספאם. אבל את הבלוג עתה שוחרר, ולא מן הנמנע כי מבקרים מסוימים לקרוא הודעות הישן בפעם הראשונה והם רוצים תשובה עכשיו (וגם ללא הגבלת זמן) הערות מותר על כל ההודעות.
  • חלקים אחדים של האתר, כמו כללים מפורטים הערות (את הצדפות מועתקים הקיימים) וכן שאלות ותשובות על האתאיזם, שלא להזכיר את המובן מאליו (הנושא) יפותח בימים הקרובים.
  • אתה לא צריך צריך להגיד את זה, אבל בהתחשב ביותר של התשובות היו לי בבלוג אחר ... אם אתה רוצה להגיב, לעשות את זה אדיב, מנומס רציונלי. תגובה להודעה האמורה, ניתן לומר איפה אני טועה ומדוע, במקום לעשות מה "לחם חוקנו" בתוך צדפות:
    • התקפות אישיות;
    • לא קריטי מה שכתבתי, אבל העובדה הפשוטה שיש לעשות זאת (בעצם "לסתום את הפה, אין לך את הזכות לכתוב / לא אכפת"), כגון "כך כתוב הרבה על זה, היא כי אתה קנאי כמו שהם, או יש לך כמה טראומת ילדות ... "
    • "Strawman התקפות", כלומר, לשים מילים בפה ("מה שאתה רוצה אבל זה ...") ולאחר מכן להגיב להם, ולא בעצם כתב.

מלאי Attribution-שימוש לא מסחרי 2.5-איסור יצירה נגזרת פורטוגל
עבודה זו על ידי Dehumanizer הוא ברשיון במסגרת מלאי Attribution-שימוש לא מסחרי 2.5-איסור יצירה נגזרת פורטוגל .